Att bli mammor

Alla inlägg under maj 2011

Av attblimammor - 21 maj 2011 11:45

Omslag idag. Lördag. Inget Umeå imorrn!! Jävla skit!!

Av attblimammor - 20 maj 2011 12:00

Umeå ringde.
Allt såg bra ut.
Börja kissa på stickor på tisdag.
Borde slå om på onsdag.
Idag fredag fortfarande inget omslag.
Besvikelsen är ett faktum. Lessen, arg och helt jävla tom!!


Med väldigt mycket tur kanske omslaget kommer på söndag, då kanske vi får komma upp på måndag.
Kommer omslaget imorrn, då blir det inget förrän till hösten!!
Jävla helvetes satans skit!!!

Av attblimammor - 16 maj 2011 12:00

Då har jag ätit klart Pergotimekuren (med alla svettningar och humörsvägningar!!), vi har varit på Vårat sjukhus och gjort ett ultraljud. Inga cystor, utan ägg va det.. Dock verkar det som om mina hinnor inte riktigt vill vara med.. Är det dåliga hinnor  är det dåliga ägg, så jag vet inte jag. Just nu väntar vi på att Umeå ska ringa och meddela om det är nån idé den här månaden. Ringer dom och säger det, så finns risken att omslaget kommer på fredag och då blir det ingen insättning den här månaden… För då ska vi ju upp på lördag och då har dom stängt.. Irriterande!!!

Av attblimammor - 9 maj 2011 12:00

Hallå Umeå, varför ringer ni inte upp?? Ska jag börja knapra piller imorrn eller blir det inget denna månad??

Av attblimammor - 6 maj 2011 12:00

Då kör vi igång igen då. Dag 1.
Nu får vi se om det blir ett ultraljud innan det är dags för Pergotime, eller hur dom vill göra. Det är bara och vänta på att dom ringer från Umeå..

Av attblimammor - 5 maj 2011 12:00

Det verkar vara nått lurt på gång. Ingen mens än. Frun har gått om mig vilket aldrig brukar hända. Ligger några dagar sent. Väldigt konstigt. Börjar starkt fundera om min kropp har bestämt sig för att jävlas på riktigt. Är det cystan som som har ställt till nått? Vad är det som händer? Väldigt förvirrande är det iaf.
I alla år jag har haft mens har den kommit när den ska, nästan på klockslaget. Nu när vi dragit igång allt detta så verkar inget vara som det ska….

Ovido - Quiz & Flashcards