Att bli mammor

Direktlänk till inlägg 4 november 2012

Vecka 36, 35+5. En månad kvar!!

Av attblimammor - 4 november 2012 10:35

En månad kvar.
En månad till Umeås datum, 4 december.
Mindre än en månad kvar enligt ULdatum, 3 december.
Mycket mindre än en månad till mitt datum, 28 november.
Lite mindre än en månad till fruns datum, 2 december.


 

Hur som helst är bäbis bara, som frun sa, några helger bort!! Shit asså, några helger bort!! Nära nu   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av attblimammor - 22 november 2012 19:49

Eftersom vår lilla son är här nu, så känns det som denna bloggen får gå i vila! Denna blogg har varit min/vår ventil genom hela bäbisgörandet och graviditeten och nu är ju lixom resultatet här.Nu börjar en helt annan resa, den livslånga      Om n...

Av attblimammor - 9 november 2012 22:47


4 veckor för tidigt kom han! Ture, vår fantastiskt underbare son!! Så älskad, så självklar, så underbar!       Just nu ligger vi på prematuren med honom. Han är fullt frisk men eftersom han är född i vecka 36+1 så får vi stanna några dagar ...

Av attblimammor - 6 november 2012 07:23


Herregud, ny vecka igen!! Och nu börjar räkningen bli lika förvirrande som i början. Vi är på vecka 37. Vi har fullgjort 36 veckor vilket betyder att det är 4 fulla veckor kvar tills bäbis ska komma ut, eller? Om 4 veckor har vi fullgjort 40 veckor, ...

Av attblimammor - 5 november 2012 07:56

Jag har det jobbigt, Frun har det jobbigt, allt är jobbigt!!Frun har det jobbigt med jobbet och lite avsmittade hormoner. Sen gör det väl sitt till att det är ganska nära nu. Man har nerverna lite utanpå kroppen.Jag har ont. Överallt, hela tiden! Jag...

Av attblimammor - 2 november 2012 16:46


Idag har Frun varit ledig så då har vi pysslat runt här hemma... Vi har packat bäbis väska och påbörjat våran. Packat upp och ställt i ordning babyskyddet. Burit in sängen i sovrummet. Jag vet att det är tidigt men vad vet man. Sen tänker jag så här:...

Ovido - Quiz & Flashcards