Att bli mammor

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av attblimammor - 9 mars 2012 21:22

Jag orkar/vill inte mer! Nu, just ikväll, har jag tagit slut! Jag mår illa, för vet inte riktigt vilken dag i ordningen, men några dagar är det iaf. Jag har ont i brösten. Dom är stora och gör ont. Jag har ont på andra ställen oxå, förmodligen pga att hormoner och slemhinnor inte riktigt är som dom ska. Jag kan inte gå mer än 4 meter utan att bli så andfådd att jag måste stanna en stund. Jag kan inte sitta med benen över varandra, för det trycker och gör ont. Jag kan inte gå på toa normalt, för det spänner och värker. Jag kan inte böja mig för ta på mig skorna utan att hålla på och kräkas.
Jag förstår inte vad det är som händer med min kropp och jag tycker inte om det, det är riktigt otäckt.


Jo, jag kommer orka. Jo, jag är gnällig. Jo, det kommer gå bra.

Jag vet, men jag är så trött. Trött på att spraya 3 gånger om dagen, trött på att stoppa nålar i min egen kropp, trött på allt, just nu. Men det kommer gå bra! 

Ovido - Quiz & Flashcards