Att bli mammor

Alla inlägg den 2 november 2012

Av attblimammor - 2 november 2012 16:46

Idag har Frun varit ledig så då har vi pysslat runt här hemma... 
Vi har packat bäbis väska och påbörjat våran. Packat upp och ställt i ordning babyskyddet. Burit in sängen i sovrummet. Jag vet att det är tidigt men vad vet man.
Sen tänker jag så här: Man vet aldrig  vad som händer, så då har jag det hellre klart lite tidigare än lite för sent. Tänk om det bir ett snitt innan det är klart, då måste vi ha hit någon som kan hjälpa oss och bära in bäbissängen eftersom jag isf inte får bära, om vi nu får ett barn som måste ligga själv och sova, vilket förmodligen inte kommer hända, men vad vet man!! Hmmm, ja ni förstår att jag kan driva mig själv till vansinne med mina egna tankar ibland.. Hahahaha!!
Sen är det ju ganska mycket grejer man använder varje dag som ska med, så det blir nog lite panikpackning innan vi åker in. Sen är det ju så att bäbis kommer ju inte på 2 minuter, så vi har nog lite tid på oss och fixa det sista innan vi åker   


Dagens babyapp:

 


Känns lite orelevnat med myggmedel nu   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards