Att bli mammor

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av attblimammor - 12 oktober 2012 16:14

Idag var vi till BM och hon mätte och vi lyssnade på hjärtat! Jag och bäbis ligger mitt i alla kurvor vi kan   
BM kände på lägesplaceringen på bäbis och just då låg h*n neråt!! Dock inte nu.. Men jag hoppas verkligen att h*n fixerar sig snart, så det onda kanske blir bättre!!
Fick reda på att vi måste byta BM dom tre sista veckorna i graviditeten för hon ska plugga! Jätteroligt för henne, men det blev ett litet orosmoment.. Men men, den nya är säkert jättebra och dom har ju gjort det här några år, så det blir nog inga problem!! 


Övrigt har jag en tröttdag idag.. Vilket är otroligt konstigt eftersom jag inte har sovit så bra som jag har gjort inatt på flera veckor (sovit på hotell för att fira bröllopsdagen igår), men det kanske är det som är problemet, jag har sovi mig trött!!

Ovido - Quiz & Flashcards