Att bli mammor

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av attblimammor - 18 oktober 2012 18:11

Kom på att det va längesen jag skrev nått om mitt "allmänskick".
Jag är trött, så otroligt trött. Både i kropp och själ. Det tar mycket mer än vad jag någonsin trodde att ha ont, inte få sova osv.. Man blir helt dränerad i själen när man sover 2-5 timmar varje natt. Man lixom blir helt apatisk och tom. Sur, tvär och grinig. Men jag vet att det kommer vara bortblåst om några veckor, så det är bara och stå ut!! 
Men jag skulle aldrig klara av att vara en människa som har kroniskt ont.... 


Jag provade gravidyoga första gången i tisdags och jag vet inte om det är sviterna efter det som sitter i, för idag är det en helt ny ont!!
Det trycker, ilar och värker neråt.. Typ som bäbisen trycker för mycket.. Eller som magen håller på att tippa framåt!!  Skitknepigt!!  Har intagit viloläge i soffan nu och hoppas det släpper.. Annars måste jag nog kolla med nån, för det känns inte som det brukar och det känns inte som en bra känsla!


Idag va vi på profylaxkurs och det rekomenderar jag starkt! Sen vet jag inte hur mycket man kommer ha använing  av det när det verkligen gäller, men jag tyckte det va väldigt bra!! Så har ni möjlight, så snoka reda på en kurs och gå    

Ovido - Quiz & Flashcards