Att bli mammor

Alla inlägg den 3 april 2012

Av attblimammor - 3 april 2012 19:48

Jag tror jag har fått till räkningen, fast jag förstår den inte! Vi är ju egentligen på vecka 5+0, fast enligt nån som jag inte vet vem, förmodligen nån smart människa, så är vi i vecka 6.
Vem är det som har kommit på att man ska vara en vecka före? Varför ska man räkna så? Jag förstår inget alls av det..

Försöker och inte tänka så mycket idag. Ingen bra tänkardag.
Eller jag är fortfarande glad och lycklig, jag känner mig inte orolig eller bekymrad, utan det är bara jobbigt och tänka idag! Trött i hjärnan!

Imorrn är första morgonen på 56 dagar som klockan inte ringer tidigare än den ska. Ikväll är första kvällen på 55 kvällar jag kan gå och lägga mig klockan åtta (om jag vill) utan att behöva kliva upp och ta medicin klockan 22:30!! 
Imorrn är första dagen på 56 dagar jag är medicinfri!! Otroligt!!! 
Eller jag ska ju fortfarande ta Folacintabletterna men det är ju "bara" vitaminer och dom kan jag ta lite närsomhelst, bara det är en om dagen!
Nu gäller det bara att Pricken håller sig kvar utan all hjälp den har fått under dessa veckorna! 



Ovido - Quiz & Flashcards