Att bli mammor

Alla inlägg den 11 april 2012

Av attblimammor - 11 april 2012 19:27

Tips från coachen: GOOGLA ALDRIG ALDRIG MISSFALL!!!!
Är man inte redan knäpp så blir man det! Sååå jävla dumt! 
Varför inte bara låta saker bli som dom blir? Varför inte bara förstå att vi väntar BARN inte missfall? Varför inte bara landa i att få vara glad och lycklig? Varför hela jävla tiden nojja, för allt?
Jävla skit, vad dum jag är!!!

Annars då, borsett från att jag är helt dum i huvudet?
Jag kan visst få upp håret i en tofs.
Jag är nästan konstant illamående, så länge jag inte äter Tom och Jerrykex, vilket är just nu hela tiden.
Jag är duktig på mitt arbete.
Jag har ont i huvudet.
Jag måste nog skaffa glasögon.
Jag ska klippa mig imorrn, så det va ju roligt och ha tofs en kväll iaf.
Jag har fått mage.
Jag vågar knappt väga mig.
Jag behöver massage.
Jag behöver en "Men in black"pjoff som kan ta bort allt jag har läst idag.


Kan det bli den 23:e snart... 

Ovido - Quiz & Flashcards